Grafické práce jsou dnes zaměřeny hodně na IT technologie, především pro webové stránky v podobě bannerů, ikonek, doplňkových obrázků nebo celých grafických šablon.
Ale ani dnešní moderní doba se neobejde bez tištěného projevu ve formě letáků, brožur, vizitek, plakátů nebo reklamních plachet, samolepek či polepů výloh.
Nabízím své služby pro obě oblasti, jak čistě digitální tak i tiskovou. Kromě výše uvedeného pro Vás mohu vytvořit pěkné jídelní lístky, šablony firemních dokumentů nebo logo firmy či různé ikonky a piktogramy.
Všechny grafické práce jsou zcela individuální, každá je svým způsobem originál a je to podobné jako např. malba nějakého obrazu. Postupně se vytváří plátno, tahy ne štětcem ale myší, a nakonec vyjde grafika dle požadavků a představ zákazníka.
Pokud tedy potřebujete nějakou tiskovinu, nebo pouze digitální/online grafiku, jsem zde pro Vás :)
Základní nabídka grafických prací:
Vizitka je jedním ze základních prezentačních a komunikačních prostředků určeným pro vaše zákazníky. Měla by obsahovat jak kontaktní údaje, tak případně heslovitou nabídku vašich služeb, nebo i mapku a určitě by měla vzhledově vaši firmu dobře reprezentovat.
Tato nabídka zahrnuje:
Ukázka vzhledu/podoby vizitky [6 náhledů]: Grafika-vizitka - ukázky. Grafika-vizitka - ukázka Grafika-vizitka - ukázka Grafika-vizitka - ukázka Grafika-vizitka - ukázka Grafika-vizitka - ukázka
🌍 vizitka může být jednostranná a nebo i oboustranná, kde na zadní straně může být samotný kontakt, mapka nebo nabídka služeb
🌍 rozměr jak klasický 90x50 mm, nebo 85x55 mm či speciální s kulatým či useklým rohem apod.
Leták představuje určitou nabídku vašich služeb nebo výrobků. Může jít také o různé akční nabídky, dárkové poukazy nebo i pozvánky a oznámení - svatební, dále pro různá setkání, oslavy, akce apod.
Důležitá je zde jak grafická podoba, tak i výsledný formát - rozměr. Právě tím a způsobem tisku mnohdy docílíte té správné poutavosti. Možností je opravdu hodně, různé formáty, typy papíru i povrchových úprav jako laminace nebo parciální lak či metoda drip-off.
Obdobně je tomu tak i u plakátu, plachty na plot nebo roll-up stojanu, banneru či cedule - i tyto grafické poutače pro Vás mohu vypracovat.
Tato nabídka zahrnuje:
Ukázka vzhledu/podoby letáku, plachty a roll-up banneru [7 náhledů]: Grafika-leták - ukázky. Grafika-leták - ukázka Grafika-leták - ukázka Grafika-leták - ukázka Grafika-leták - ukázka Grafika-leták - ukázka Grafika-leták - ukázka Grafika-leták - ukázka
🌍 leták může mít mnoho podob, jak typem formátu, tak samotným grafickým zpracováním
🌍 plachty na plot nebo jiné zavěšení mohou být klasické 2x1 m, ale i velkoformátové např. 5x6 m
🌍 roll-up bannery lze např. dopnit o výstavní stolky s vlastní reprezentační grafikou
🌍 součástí letáku, roll-upu i plachty mohou být fotografie vašich výrobků nebo prostor, které profesionálně nafotím
Malá brožura může být vhodným nástrojem, jak v kostce představit své výrobky, služby nebo jen určitou nabídku jednoho zaměření. Většinou je řešena jako skládaný leták, např. 3-4 stránkový a nebo pak jako 10-20 stránková knížečka, kde jsou strany spojené pomocí sešitové vazby V1 (drátěné skobičky).
Katalog většinou zahrnuje celou nebo větší oblast vašeho portfolia, 30-90 stran. Často je to kompletní nabídka služeb nebo výrobků s ceníkem apod. Provedení může být klasická A4 nebo A5 či speciální formát jako 200 x 150 mm. Strany pak mohou být spojeny pomocí sešitové vazby V1 (drátěné skobičky) a nebo V2 (tvrdý hřbet, lepené listy).
Oba druhy tiskovin mohou být tvořeny jak různým typem papíru, tak různou vazbou a finální povrchovou úpravou jako laminace nebo parciální lak či metodou drip-off. Tím docílíte např. velmi poutavé obálky nebo vnitřních stran se zvýrazněnými fotkami výrobků.
Tato nabídka zahrnuje:
Ukázka vzhledu/podoby prospektu, brožury nebo katalogu [1 náhled]: Brožura-katalog - ukázky.
🌍 tyto tiskoviny jsou určeny zejména pro obsáhlejší informace/nabídku
🌍 jejich materiál/papír může být v různém provedení, stejně jako jejich formát
🌍 obzvláštnit se dají např. parciálním lakem nějaké části (logo/výrobek/motiv apod.)
🌍 součástí prospektů mohou být fotografie vašich výrobků nebo prostor, které profesionálně nafotím
Logo firmy reprezentuje vaši společnost. Mělo by ukazovat zaměření firmy, představovat váš koncept a také ji charakterizovat. Při návrhu loga se snažím vždy z těchto bodů vycházet.
Samotné logo je pak grafický prvek, který může být použit do různých tiskovin od vizitek po katalog nebo na WWW stránky a různé elektronické prezentace. Pro tyto účely je vhodné vypracovat k logu tzv. grafický manuál, kde je popsána barevnost a způsob použití. To především, aby bylo jasné jak s logem zacházet i ostatním lidem a aby byla zaručena vždy stejná kvalita daného použití.
Manuál může být také doplněn o typové šablony pro vaši interní i externí komunikaci. Ty jsou zpravidla tvořeny nabídkovými listy, dopisními předlohami, ceníky nebo informačním listem.
Tato nabídka zahrnuje:
V mnohých případech nahrazuje tištěnou prezentaci právě ta elektronická. Ta může být v podobě WWW stránek, statických nebo animovaných bannerů. Někdy je potřeba upravit produktové fotografie nebo doplnit web o různé prvky v podobě ikon či piktogramů.
Mohu pro Vás připravit jak různé ilustrační obrázky, bannery, ikonky, tak také upravit fotografie vašich výrobků (ořezy, korekce barev a ostrosti). Kromě toho i celé WWW stránky (viz. sekce Weby).
Kromě toho, je možné vypracovat i specifickou nestandardní grafiku jako je třeba 3D maskot firmy - ukázka.
Tato nabídka zahrnuje:
Ceny jsou pouze orientační, přesnější rozpočet vždy stanovím dle reálných potřeb klienta a odhadovaných hodin prací - základní hodinová sazba: 1h = 360,-Kč.
Pokud si nejste jisti, který balíček by pro Vás byl nejvhodnější, není nic jednodušího než se zeptat :)
Proberu s Vámi vaše potřeby a dle toho vybereme vhodnou formu a nebo Vám případně navrhnu jiné řešení.